Szanowni Państwo,
Obsługa klientów będzie odbywała się wyłącznie poprzez wrzucenie wniosku do skrzynki umieszczonej w holu budynku oraz telefonicznie pod dedykowanymi numerami telefonów:
ü świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze 500+
94 37 280 25 nazwiska na literę A-G, Z
94 37 280 26 nazwiska na literę H-L
94 37 280 28 nazwiska na literę H-L
94 37 280 29 nazwiska na literę M-R
94 37 280 71 nazwiska na literę S-W
ü fundusz alimentacyjny, dłużnicy alimentacyjni
94 37 280 27 nazwiska na literę A-Ł, N
94 37 280 42 nazwiska na literę M,O-Z
ü dodatki mieszkaniowe, dodatki energetyczne, świadczenia opiekuńcze
94 37 280 01
w godzinach 13.00 – 13.15 w obu budynkach Ośrodka nastąpi przerwa w obsłudze interesantów (dot. również obsługi telefonicznej)
Cały czas istnieje możliwość załatwiania spraw świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego 500+ za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych tj. za pośrednictwem Profilu zaufanego, platformy Empatia lub eBankowości.
W związku z ograniczeniami obsługi klienta przez zarządców budynków, a tym samym brakiem możliwości potwierdzenia przez zarządcę wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego istnieje możliwość złożenia niepotwierdzonego wniosku. Wniosek z pozostałymi wymaganymi dokumentami należy wrzucić do skrzynki. W celu ustalenia dalszego trybu postępowania w zakresie dodatku mieszkaniowego ośrodek skontaktuje się z Państwem w późniejszym terminie.
Na bieżąco odpowiadamy na Państwa pytania i wątpliwości.
Mam nadzieję, że podjęte działania spotkają się z Państwa wyrozumiałością dla zaistniałej sytuacji, w której się znaleźliśmy. Pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szczecinku pomimo ograniczonego składu osobowego będą na stanowiskach pracy, aby zapewnić Państwu konieczną opiekę, zaspokojenie podstawowych potrzeb życiowych zwłaszcza osób starszych, chorych i samotnych, a także terminową wypłatę należnych Państwu świadczeń.